Promocje
Karabin wiatrówka HW90 PCA drewno
Karabin wiatrówka HW90 PCA drewno
2 299,00 zł 2 250,00 zł
Rewolwer Pietta Peacemaker 1873 SA73-023 kal. 44
Rewolwer Pietta Peacemaker 1873 SA73-023 kal. 44
1 838,00 zł 1 786,96 zł
szt.
Rewolwer Remington Pocket 1863 Pietta kal. 31
Rewolwer Remington Pocket 1863 Pietta kal. 31
1 299,00 zł 1 288,70 zł
Naboje hukowe S&B 6mm short 100szt.
Naboje hukowe S&B 6mm short 100szt.
35,00 zł 29,00 zł
szt.
Rewolwer Pietta 1858 Remington kal. 44 (RGOLCH44)
Rewolwer Pietta 1858 Remington kal. 44 (RGOLCH44)
2 149,00 zł 1 923,24 zł
Rewolwer Remington Inox 1858 Pietta kal. 44
Rewolwer Remington Inox 1858 Pietta kal. 44
2 158,00 zł 1 958,12 zł
Kule PIETTA AC495/36 okrągłe kal. 375 (.36)
Kule PIETTA AC495/36 okrągłe kal. 375 (.36)
109,00 zł 87,00 zł
szt.
Rewolwer Pietta 1851 Colt Navy Pepperbox kal.36
Rewolwer Pietta 1851 Colt Navy Pepperbox kal.36
1 118,00 zł 1 086,94 zł
Rewolwer Pietta 1873 Peacemaker kal.44 SA73-201
Rewolwer Pietta 1873 Peacemaker kal.44 SA73-201
1 998,00 zł 1 942,49 zł
szt.
Latarka akumulatorowa Olight R40 Seeker XM-L2
Latarka akumulatorowa Olight R40 Seeker XM-L2
419,00 zł 369,00 zł
szt.
Latarka z paralizatorem Sabre GS1000SF
Latarka z paralizatorem Sabre GS1000SF
119,00 zł 99,00 zł
szt.
Rewolwer Pietta Peacemaker 1873 SA73-022 kal. 44
Rewolwer Pietta Peacemaker 1873 SA73-022 kal. 44
1 838,00 zł 1 799,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli dany produkt wyświetla się na naszej stronie to znaczy, że jest dostępny i można go zakupić. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie.

W jaki sposób uzyskać więcej informacji o oferowanych produktach?

Można zadać zapytanie poprzez e-mail lub telefonicznie.

Jak uzyskać rabat?

Wszelkie informacje o obowiązujących promocjach oraz rabatach wysyłane są mailowo po zapisaniu się do naszego newslettera. Po zapisaniu się do newslettera przesyłany jest mailowo bon powitalny o wartości x zł.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony, telefonicznie oraz mailowo.
Telefon : +15 642 15 26 lub 501744839
E-mail : sklep@elcolt.pl

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Posiadamy sklep stacjonarny w Stalowej Woli. W celu zamówienia produktu do sklepu stacjonarnego prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.

Jakie są akceptowane formy płatności?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym, PayU lub przy odbiorze przesyłki. Zamawiający ma również możliwość złożenia wniosku o kredyt w systemie mRATY. Decyzja o realizacji transakcji zapada dopiero po przyznaniu przez bank pożyczki. Preferowany sposób płatności należy wybrać podczas składania zamówienia.

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:
- w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-2 dni roboczych,
- w przypadku firmy kurierskiej DHL oraz Paczkomatów InPost jest to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni – o takim opóźnieniu niezwłocznie poinformujemy telefonicznie lub mailowo.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy należy wybrać podczas składania zamówienia. Możliwa jest dostawa Pocztą Polską, za pośrednictwem DHL lub w poprzez Paczkomaty InPost. Szczegóły kosztów dostawy można znaleźć na stronie:

Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

Oczywiście możemy wysłać zamówienie do każdego kraju na świecie. Koszty przesyłki do poszczególnych krajów znajdą Państwo na stronie:

Jeśli Państwa kraju nie ma na naszej liście prosimy o kontakt z Obsługą klienta, wówczas wyliczymy koszt przesyłki.

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Czy można zamówić inne kolory produktów?

Wszystkie kolory dostępne w naszej sprzedaży przedstawione są na stronie. Jeśli jakiś kolor nie jest zaprezentowany, to znaczy, że nie jest u nas dostępny.

Czy można zamówić produkty, które nie są dostępne w ofercie na stronie elcolt.pl?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie produkty, które są w naszej sprzedaży są przedstawione na stronie. Jeśli na stronie nie jest dostępny dany produkt można sprawdzić możliwość jego zamówienia kierując pytanie do Obsługi klientaa.

Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formy płatności?

Aby zmodyfikować złożone zamówienie należy skontaktować się z Obsługą Klienta.

Czy można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z Obsługą Klienta.

W jakim czasie można dokonać zwrotu lub wymiany zamówionego produktu?

Zwrotu lub wymiany zakupionego produktu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany dołączony do przesyłki i odesłać do nas wraz z produktem. Szczegóły dostępne są na stronie:
http://www.eobuwie.com.pl/zwroty-i-wymiana
Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Przesyłki należy odsyłać na nasz adres:

El-Colt
ul.Okulickiego 33a/9
37-450 Stalowa Wola

W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za odesłany produkt?

Zwrotów dokonujemy w ciągu 3-5 dni od otrzymania przesyłki na wskazany przez klienta nr konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu Przelewy24, zwrot dokonywany jest za pośrednictwem tego samego serwisu na konto z którego została dokonana wpłata.

W jaki sposób dokonać reklamacji zakupionego produktu?

Reklamacji produktu można dokonać w ciągu roku  od momentu zakupu. W tym celu należy opisać wadę będącą przyczyną reklamacji i opis wraz z reklamowanym produktem przesłać na nasz adres:

El-Colt
ul.Okulickiego 33a/9
37-450 Stalowa Wola


Do opisu należy dołączyć również dowód zakupu. Jeśli nie posiadają go Państwo należy podać dane kupującego umożliwiające zlokalizowanie go w naszym systemie.

Jestem niepełnoletni, ale chce kupić wiatrówkę, paralizator lub amunicję hukowa, czego nie mogę złożyć zamówienia?

Na cały asortyment z kategorii Wiatrówki karabinki, wiatrówki pistolety, wiatrówki sprężyna gazowa, wiatrówki pcp, broń hukowa i alarmowa, pistolety gazowe i amunicja hukowa wymagamy potwierdzenia zakupu numerem i serią dowodu osobistego. Poświadczający te dane jest odpowiedzialny za ich poprawność. Kupujący poniżej 18 lat nie ma możliwości dokonania zakupu w/w kategorii.

Dodatkowo jako sklep w przypadku kontroli policji gwarantujemy wystawienie poświadczenia, że kupujący nabył u nas wiatrówkę lub inny sprzęt obronny legalnie i nie jest wymagane na niego pozwolenie na posiadanie broni.

Czego nie mogę zamówić amunicji myśliwskiej, sportowej lub broni palnej?

Nie prowadzimy sprzedaży internetowej towarów koncesjonowanych. Ich zakup jest możliwy wyłącznie w sklepie stacjonarnym po okazaniu stosownego pozwolenia na posiadanie broni lub zakup amunicji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl