Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli dany produkt wyświetla się na naszej stronie to znaczy, że jest dostępny i można go zakupić. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie.

W jaki sposób uzyskać więcej informacji o oferowanych produktach?

Można zadać zapytanie poprzez e-mail lub telefonicznie.

Jak uzyskać rabat?

Wszelkie informacje o obowiązujących promocjach oraz rabatach wysyłane są mailowo po zapisaniu się do naszego newslettera. Zapisując się na newsletter masz pewność, że zawsze jako pierwszy otrzymasz informacje o prowadzonych akcjach promocyjnych. 

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony, telefonicznie oraz mailowo.
Telefon : +15 642 15 26 lub 501744839
E-mail : sklep@elcolt.pl

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Posiadamy sklep stacjonarny w Stalowej Woli, podczas składania zamówienia wybierz formę dostawy jako odbiór osobisty. Poinformujemy Cię, kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru. 

Jakie są akceptowane formy płatności?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym, Przelewy24.pl lub przy odbiorze przesyłki. Zamawiający ma również możliwość złożenia wniosku o kredyt w systemie eRATY (Santander). Decyzja o realizacji zamówienia zapada dopiero po przyznaniu przez bank pożyczki. Preferowany sposób płatności należy wybrać podczas składania zamówienia.

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:
- w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-2 dni roboczych,
- w przypadku firmy kurierskiej oraz Paczkomatów InPost jest to następny dzień roboczy po nadaniu paczki. 


W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni – o takim opóźnieniu niezwłocznie poinformujemy telefonicznie lub mailowo.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

W celu zapewnienia komfortowej dostawy współpracujemy z wieloma firmami kurierskimi. Dostępne formy wysyłki sprawdzisz dodając interesujące Cię produk/y do koszyka. 

Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. 

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Czy można zamówić inne kolory produktów?

Wszystkie kolory dostępne w naszej sprzedaży przedstawione są na stronie. Jeśli jakiś kolor nie jest zaprezentowany, to znaczy, że nie jest u nas dostępny.

Czy można zamówić produkty, które nie są dostępne w ofercie na stronie elcolt.pl?

Większość produktów, które są w naszej sieci sprzedaży są przedstawione na stronie. Jeśli na stronie nie jest dostępny dany produkt można sprawdzić możliwość jego zamówienia kierując pytanie do Obsługi klienta.

Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formy płatności?

Aby zmodyfikować złożone zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. 

Czy można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. 

W jakim czasie można dokonać zwrotu lub wymiany zamówionego produktu?

Zwrotu lub wymiany zakupionego produktu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt/y należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany i odesłać do nas wraz z produktem. Szczegóły dostępne są na stronie:

Zwroty i reklamacje

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Towar należy odesłać na adres:

EL-COLT Marek Szymik
ul.Okulickiego 33a/9
37-450 Stalowa Wola

W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za odesłany produkt?

Zwrotów dokonujemy w ciągu 3-5 dni od otrzymania przesyłki na wskazany przez klienta nr konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu Przelewy24, zwrot dokonywany jest za pośrednictwem tego samego serwisu na konto z którego została dokonana wpłata.

W jaki sposób dokonać reklamacji zakupionego produktu?

Reklamacji produktu można dokonać w ciągu czasu, który jest określony na karcie produktu, licząc od momentu zakupu. W tym celu należy opisać wadę będącą przyczyną reklamacji i opis wraz z reklamowanym produktem przesłać na nasz adres:

EL-COLT Marek Szymik
ul.Okulickiego 33a/9
37-450 Stalowa Wola


Do opisu usterki należy dołączyć również dowód zakupu. Jeśli nie posiadają go Państwo należy podać dane kupującego umożliwiające odnalezienie transakcji w naszym serwisie.

Jestem niepełnoletni, ale chce kupić wiatrówkę, paralizator lub amunicję hukowa, czego nie mogę złożyć zamówienia?

Na cały asortyment z kategorii BROŃ CZARNOPROCHOWA, PARALIZATORY, GAZY PIEPRZOWE, BROŃ HUKOWA/ALARMOWA, BROŃ RAM, PAŁKI TELESKOPOWE, WIATRÓWKI wymagamy potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie nr PESEL. Poświadczający te dane jest odpowiedzialny za ich poprawność i może ponosić odpowiedzialność karną za składanie fałszywych oświadczeń. Kupujący poniżej 18 lat nie ma możliwości dokonania zakupu w w/w kategoriach.

Dokonując zakupu w naszym sklepie masz pewność, o legalnym pochodzeniu produktów.

Czego nie mogę zamówić amunicji myśliwskiej, sportowej lub broni palnej?

Nie prowadzimy sprzedaży internetowej towarów koncesjonowanych. Ich zakup jest możliwy wyłącznie w sklepie stacjonarnym po okazaniu stosownego pozwolenia na zakup broni lub amunicji.  Możemy jedynie zarezerwować towar po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl