Jak kupować?

Kupowanie oraz dokonywanie rezerwacji w sklepie internetowym EL-COLT jest składa się z prostych kroków.

Krok 1 - wybór Produktów

Towary dostępne w Sklepie Internetowym podzielone są na kategorie (np. SAMOOBRONA), podkategorie (np. Gazy pieprzowe). Wszystkie kategorie, podkategorie znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie. Umieszczając w koszyku wybrane towary zwróć uwagę na dostępne dla nich usługi dodatkowe.

Statusy dostępności Towarów

Zapowiedź

W najbliższym czasie Towar będzie dostępny w naszym sklepie internetowym.
Dołożymy wszelkich starań, aby Towar pojawił się w sprzedaży jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że towar nie zostanie włączony do oferty sklepu.

W magazynie – sprawdź termin dostawy!

Towar jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1-2 dni roboczych. 

Na zamówienie

Zamówiony sprzęt jest sprowadzany z naszych sieci partnerskich. Na ogół realizacja tego typu zamówień zajmuje około 3 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby towar dotarł do Ciebie jak najszybciej. Dokładny termin dostawy ustalisz z naszym konsultantem. Sporadycznie może się okazać, że sprowadzenie tego produktu nie będzie możliwe.
Z uwagi na nieokreślony czas oczekiwania na towar sprowadzany na zamówienie, sugerujemy nie łączyć go w jednym zamówieniu z innymi produktami.
 

Wysyłamy do 5 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarł do Ciebie jak najszybciej.

Wysyłamy od 7 do 14 dni

Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt dotarły do Ciebie jak najszybciej.

Brak towaru

Towar niedostępny w sieci sprzedaży EL-COLT. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej go sprowadzić, nie możemy jednak podać terminu jego planowanej dostępności.

Wyszukiwanie Towaru

Jeżeli szukasz konkretnego Towaru i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole „Wyszukiwarka” znajdujące się na górze strony i naciśnij „Szukaj”. Pojawi się lista przedmiotów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.


Po wybraniu grupy towarowej pojawia się lista Towarów, zawierająca najważniejsze informacje o każdym z nich.

Z listy Towarów możesz przejść do konkretnego produktu:
  • klikając nazwę produktu,
  • klikając jego zdjęcie,

Krok 2 - Zakup/Rezerwacja

Zamówienie/Rezerwacja


Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij odpowiednio przycisk „do koszyka”. Zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój koszyk”. Wcześniej zaprezentujemy Ci dostępne dla danego towaru usługi dodatkowe oraz pasujące produkty uzupełniające.
 

Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość koszyka. Cena, liczba produktów, opłata za transport. Na tym etapie możesz wprowadzić również kupon promocyjny, jeśli go posiadasz. 
Możesz również zmienić sposób zakupu. Przy każdym z możliwych sposobów zakupu zostaniesz poinformowany o akceptowanych sposobach płatności oraz ograniczeniach dotyczących transportu.
 

Ceny transportu znajdziesz w zakładce „Czas i koszty dostawy”.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz kupić, wykonaj następujące czynności:
  • wybierz sposób zakupu produktów.
  • zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),
  • podaj adres dostawy,
  • wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką (przy odbiorze) czy w inny dostępny sposób (m.in.: przelewem bankowym, przelewem bezpośrednim, kartą płatniczą, na raty).Dostępny sposób płatności może być uzależniony od wybranego sposobu zakupu oraz zawartości koszyka,
  • podsumowanie zamówienia – sprawdź poprawność wszystkich elementów. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij odpowiednio „Zamawiam”. Jeśli chcesz dokonać zmian, kliknij przycisk „Wstecz”.

Twoje Zamówienie/Rezerwacja otrzyma indywidualny numer i zostanie przesłane do bazy sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, złożone zamówienie może zostać anulowane.

Krok 3 - odbiór zamówionych/zarezerwiwanych Produktów i zapłata

Zamówione Produkty zostaną dostarczone na podany adres w terminie ustalonym z naszym pracownikiem lub będą czekać na Ciebie w sklepie stacjonarnym EL-COLT w dniach obowiązywania rezerwacji.

Przy odbieraniu Produktów, celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość. 

Zamawiając dostawę do domu, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inny, dogodny sposób płatności: przelew, przelew bezpośredni (PayU), karta płatnicza (PayU), płatność MasterPass (e-Card), płatność V.me by Visa (e-Card), Raty przez Internet. Kupując zarezerwowane Produkty w Sklepie fizycznym, możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą.
 

Co dzieje się z Zamówieniem/Rezerwacją?

Drogą mailową poinformujemy Cię o każdym etapie realizacji Zamówienia/Rezerwacji. W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia lub potwierdzenie wpłynięcia Rezerwacji do naszego systemu. Aktualny status realizacji Zamówienia/Rezerwacji można sprawdzić w Koncie Klienta - logowanie z użyciem danych z Rejestracji.
W przypadku złożenia Zamówienia i wyboru jako sposobu płatności przelewu, numer konta otrzymasz po skompletowaniu Zamówienia. Realizacja Zamówienia/Rezerwacji na kilka Produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla Produktów znajdujących się w koszyku.
 

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami: sklep@elcolt.pl lub skorzystaj z Pomocy.


Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl